پایگاه قرآنی حضرت مهدی عج

نشر وترویج وتبلیغ قرآن ومعارف اسلامی واهلبیت علیه السلام

پایگاه قرآنی حضرت مهدی عج

نشر وترویج وتبلیغ قرآن ومعارف اسلامی واهلبیت علیه السلام

نرم افزار تعبیر خواب

نرم افزار تعبیر خواب

 
برگرفته از تعبیرات بهترین معبران جهان
 
 
نرم افزار تعبیر خواب
 
 
تعبیر خواب بهترین معبران جهان
 
(سلمان فارسی، یوسف پیامبر، محمد ابن سیرین، علامه مجلسی و...)
 
 
روایات تعبیر خواب سلمان فارسی
 
 
با جستجوی پیشرفته براساس کلمه، لغت و حرف
 
 
بدون محدودیت در نصب و اجرا
 
 
نرم افزار تعبیر خواب
 
بسته بزرگ بازی های HD اندروید
 
 
 
 
کلمات و گوشه هایی از خوابتان را که به یاد می آورید بنویسید
 
تا تعبیر خوابتان را برایتان بازگو کنیم !
 
 
معرفی نرم افزار تعبیر خواب :
 
در این مجموعه روایات و داستانهایی از اتفاقاتی که در صدر اسلام تا کنون رخداده گنجانده شده است و از تعبیرات معبرات بزرگ همچون: سلمان فارسی، یوسف پیامبر، دانیال نبی، محمد ابن سیرین، ابراهیم کرمانی، اسماعیل ابن اشعث، علامه مجلسی، جابر مغربی، منوچهر مطیعی تهرانی و معبران خارجی لوک اویتنها و تام چت ویندو می باشد.
 
همچنین در برخی روایات از امام جعفر صادق (ع) تفسیرهایی وجود دارد.
 
جستجوی موضوعی و یا براساس حرف الفبا از ویژگی های خاص این مجموعه می باشد که کاربر به راحتی می تواند براساس خواب دیده شده در این سی دی جستجو نموده و به تعبیر خواب خود دست یابد.
 
http://uploadgah.ir/upload/product_thumb_312.jpg
 
 
دیگر نیازی به کتاب و تحقیق و پرس و جو ندارید
 
هرچیزی را که از خوابتان بیاد می آورید کافیست!
 
با همان کلمات کل تعبیر خواب تان را به شما خواهیم گفت!
 
اهمیت تعبیر رویا
 
تعبیر و تفسیر رویا از مشکل ترین مسائل مورد نیاز مردم است.
 
بالاخره ناگزیر و گاه و بی گاه انسان خواب های مبهمی می بیند که چاره ای جز تعبیر واقعی ندارد. اما این تعبیر و تفسیر را چه کسی می تواند بکند و آیا به هر کس می توان اعتماد کرد؟ آیا حرف هر کس در این مورد قابل اعتماد است؟
با این توضیح مشخص می شود که رجوع به معبران ناشناس فایده ای ندارد و استفاده از منابع معتبر شایسته و بهتر می باشد.
 
علم تعبیر خواب از هزاران سال پیش تا به امروز همواره مورد توجه انبیا، اطهار و ائمه معصومین، دانشمندان و عموم مردم بوده و هست.
 
خداوند تبارک و تعالی این علم را به حضرت یوسف (ع) داد؛ چنانکه در قرآن کریم اشاره شده است و در اخبار از امیرالمومنین (ع) آمده است که: چون مومنی خواب ببیند، واجب کند دانستن تعبیر آنرا تا از خواب بهره نیکو و شادی بگیرد و اگر خواب بد دید، با صدقه و دعا و ذکر خدای متعال از خور رفع شر کند.
 
فلاسفه و متفکران هر ملتی بنا بر خواست ها و برداشتهای ذهنی و یا با استفاده از علوم قدیمه و کتب آسمانی، تعابیر و تفاسیر متعددی برای خواب داشته اند که هر کدام به نحوی مورد استقبال قرار گرفته است.
 
در کشور ما نیز از قدیم الایام تا به امروز فن تعبیر خواب به همت علما و بزرگان، به طرق گوناگون تالیف چاپ شده است. اما از میان انواع و اقسام کتب تعبیر خواب، کتاب تعبیر خواب ابن سیرین بیش از سایر تالیفات مورد علاقه مردم بوده است.
 
در کتاب کامل التعبیر محمد ابن سیرین را چنین معرفی می کند: ابوبکر محمد ابن سیرین بصری از جمله فقها و راویان معروف تعبیر خواب بوده و در سال 110 هجری وفات یافته. نام پدرش سیرین و نام مادرش صفیه بوده و در بصره سکونت داشته است. کتاب جوامع ابن سیرین را که گویا در مصر منتشر شده منسوب به وی می دانند.
 
و اما مطالب حاضر را شیخ ابوالفضل حبیش ابن ابراهیم تفلیسی از ابن سیرین نقل کرده و از او به دفعات تجلیل نموده است. در باب اینکه چگونه ابن سیرین به علم تعبیر خواب آگاهی یافته، چند روایت وجود دارد که ما تنها به یک مورد آن اشاره می کنیم:
 
«ابن سیرین در بازار به پارچه فروشی اشتغال داشته؛ روزی زنی بسیار زیبا مقداری پارچه از او خریداری می کند و در حین خرید به ابن سیرین دل می بندد و چون وی را مردی پارسا و متقی می یابد برای کامجویی به حیله متوسل می گردد و از ابن سیرین می خواهد که پارچه ها را به منزل وی ببرد و بهای آنرا هم در منزل دریافت کند. ابن سیرین چون به منزل آن زن رفت، دریافت که زن از او قصد تمتع و کامجویی دارد، به نصیحت زن پرداخت و عذر خواست؛ اما نصایح وی در زن کارگر نیفتاد. سپس ابن سیرین به بهانه قضای حاجت به آبریزگاه خانه رفت و خود را به نجاست آلوده نمود و نزد زن برگشت. زن چون وی را با آن حال مشاهده کرد از خانه بیرونش انداخت و بدین ترتیب از دست آن زن خلاصی یافت و به پاس این عفت و پاکدامنی خداوند به او مثل حضرت یوسف (ع) علم تعبیر خواب عطا نمود.»
 
 
نرم افزار تعبیر خواب
 
بسته بزرگ بازی های HD اندروید
 
 
 
 
با امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلمات و لغات و جملات
 
 
خرید نرم افزار تعبیر خواب در قالب 1 دی وی دی
 
برگرفته از تعبیرات بهترین معبران جهان
 
(از صدر اسلام تا کنون)
 
 
http://uploadgah.ir/upload/product_thumb_312.jpg
 
هموطن عزیز بسته دریافتی شما مانند شکل بالا خواهد بود
 
در هر کجای ایران که هستید، تنها با چند کلیک ساده،
 
این مجموعه را خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.
 
 
نرم افزار تعبیر خواب                    نرم افزار تعبیر خواب

 

در 1 دی وی دی با بسته بندی شکیل

قیمت : 128,000 ریال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.